FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kolla nyheter och forumtrådar är ingenting som hinns med på jobbet, det gör jag då arbetsdagen är slut. Det är inte så att jag sitter och uppdaterar Aftonbladet var 5:e minut precis.
![]() Sedan har jag skapat ett nytt ICQ-konto som enbart är till för jobb. På så vis slipper jag alla andra kontakter som bara vill snacka om morgondagens väder och den gångna helgen. Det är, precis som nyheterna, också något man kan ta senare. Outlook har jag dock alltid igång, men betar oftast bara av e-posten då jag slutfört ett arbetsmoment. På så vis tappar jag inte koncentrationen på arbetet för att spana in ett schysst spamerbjudande. /Jonny |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vilka kortkommandon använder ni ofta i ert datorarbete och som har sparat er mycket tid?
själv använder jag ofta "windows" E för att öppna utforskaren, ctr v etc men annars är jag rätt dålig på kortkomandon... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Är ju direkt inget kortkommando i sig, men underlättar mycket, nackdelen är att köra numlock för att siffror ska fungera annars blir det lite galet. Billig investering, kostade 199 på clas ohlson då och programmet va gratis. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|