FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För att se det realistiskt ska man täcka in sina kostnader och dessutom få betalt för sin tid, så lätt är det och så fungerar det i alla kommersiella verksamheter, vilket är vad WN består av och riktar sig till. Du skrev specifikt att det inte var tänkt att ta upp summan i deklarationen - det tolkar jag, och förmodligen även SKV som svartjobb.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Mitt Photoshop var uppe redan, du fick 5 minuter av mitt liv gratis.
Citat:
Med en annan attityd tror jag du kommit längre, detta vill jag ha för 50kr funkar inte. Thomas
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Oki.
Jag lovar att ändra min attityd. kan villigt erkänna att den blev beskare än brukligt. Ber om ursäkt för den kommentaren om körningen. Brukar instämma med moderatorerna här på WN och kan inte annat än att springa och gömma mig i hörnet med svansen mellan benen. Kommer imogon att kontakta en originalare och be om en offert. Mvh Emil |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() specielt kräsen vilket bör ha framkommit på kraven jag ställde" när det väl kom till kritan. Allt är väl enligt önskemål. Thomas
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Hade inte uppdaterat sidan när jag skrev mitt svar så jag såg ej ditt inlägg...men skall trycka in den i sidan senare ikväll och se om det passar!
Nu var det inte jag som stod för attityden : ) Mvh Emiljon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om jag utför ett jobb, för låt oss säga 350Kr timman, och jag arbetar 1 timma och 40 minuter, så tar jag betalar per PÅBÖRJAD timma,
jag slår inte ut 350 per minut. -Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Som sagt, jag har slutat och sura.
Kommer till att prova Thomas logga...funkar den så kör jag på den, om inte så kontaktar jag en originalare. Mvh Emil |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill också tillägga att inom nästan alla branscher så avrundar man uppåt till en timme oavsett om jobbet tog 2 minuter eller 52...
7an |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu ju detta faktiskt ett forum för kommersiella webtjänster, alltså kan man utgå från att det faktiskt rör sig om proffs man riktar sig när man postar här. Därför känns 50:- lite konstigt för en logga. 50:- känns ungefär samma som inget, varför ens erbjuda det? Skicka ett öl-o-gram eller ett presentkort på system
![]() Dock vore det kanske på sin plats att ha ett kommersiellt och ett "gratis"-tjänster-forum. Det kan nog mycket väl finnas ett visst utrymme för detta. Jag skulle tex kunna tänka mig att få sidor jag jobbar med omgjorda gratis ut utbyte mot "cred", dvs typ en länk till nåns hemsida på överrenskommet ställe, så har jag tex gjort med specialvarianter av loggor till grafiker. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|