FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Scorpion borde ha en driftinfo-sida, och inte bara lägga ut något på förstasidan när dom känner sig tvungna, och ta bort så fort som möjligt.
Nu har jag problem med mail och åtkomst till mitt konto. Mail oerhört försenad, och oklart om jag kan skicka. Kommer in huller om buller. Någon som har samma problem? Har mailat PB men är som sagt osäker på om det kommer fram. Ingen info på hemsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu ligger scorpiondata nere igen, förhoppningsvis har han/de
lärt sig och gjort mer frekventa backuper, annars vore det illa! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
"2005-01-06, 11:24
MySQL-servern är just nu nere efter att inte kommit upp igen vid en uppgradering. Vi räknar med att den ska vara igång igen c:a 13:30. Vi ber om ursökt för besväret som detta orsakar." ser jag nu, förhoppningsvas har den inte raderats som förra gången. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Scorpiondata verkar ostabilt senaste tiden, går upp och ner som en hiss.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Databasen nere igen?
Man kanske inte ska begära så mycket för det priset, men det börjar ändå bli lite jobbigt nu.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja hela skiten verkar vara ner IGEN. Jag blir så jävla trött på den här skiten. :angry:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har ett konto på scorpiondata just för att det är så billigt. Som tur är det bara ett hobbyprojekt. Skulle det vara en sida som drar in pengar skulle jag bli tokig. Dom går upp och ner som en jojo. Jag är även ÅF åt dom men som tur är hann jag inte börja sälja deras produkter i höstas innan alla krascher, annars skulle man inte vara populär i dessa dagar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|