FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
VIP
|
*Qamp Unltd.
*Qlaim Useful *Queer Union ![]() Sounds cool, sounds old school. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Qreative Unit?
Qarma Unfettered? Mycket beror på vad företaget ska göra för något? Jag brukar vara ganska bra på att skapa namn och liknande om jag bara har en allmän inriktning som jag kan basera arbetet på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Några förslag:
qualitative utility qualitative utilities quality utilities quick utility quick utilities quest universal quality universal Några ord på U: utility user urge universal ultimate Några ord på Q quaint - underlig; pittoresk ![]() qualitative - kvalitativ quench - släcka, dämpa, kuva quest - sökande quick - snabb, kvick quirk - underlighet, nyck <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Queer Unit :lol:
Queen Ulrica <_< Quit Urge... Quality Urge "I've got an urge for quality" !! <- De var ju riktigt bra! "Jag har ett starkt begär för kvalitet" (ungefär) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Quality United AB
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Undra hur det uppfattas av engelsktalande, krystat, bakvänt eller okey!? Vill inte ha Quality United om ex United Quality är det som låter bäst för en amerikan, vill inte att det skall bli för uppenbart att det är domännamnet som avgör helt, vilket iofs är sanningen hehe ... Har vi nån med engelska som modersmål eller nån som bott i US eller GB länge här på WN, alt känner nån som kan uttala sig om det låter okey. Thomas
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske nåt latinskt ?
Q: http://www.sunsite.ubc.ca/LatinDicti...perText/q.html U:http://www.sunsite.ubc.ca/LatinDicti...perText/u.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Quality Unit är väl bättre då...
|
||