FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår dig helt och hållet. Det största problemet är att bygga upp en användarbas nu i början, men jag försöker lägga energi på det.
Om man ska jämföra med Adtrade tror jag vårat system är bättre utformat än deras, men det förutsätter ju att det finns användare såklart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Hur som helst, nu skall vi inte åka bort från ämnet här. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte tänkt i dem banorna, men det är en klart intressant idé. Har varit inne på att annonsera med egna annonser, men tycker det är svårt att hitta denna målgruppen, förutom här på WN (blir troligen en annons här). Har letat efter e-post listor med mera men inte hittat något. Kör adwords men är svårt att träffa rätt målgrupp med relevanta sökord. Men din idé tål att tänkas på.
Åter till ämnet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
HEJ!
Jag byter gärna länk med dig, om du är seriös och inte gör som vissa, puts veck! när man minst anar. Jag har sidorn; ottsjo.se/nu/dk. Rekommenderar, link exchange, jag har fått bra med besökare av dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar en paus från bannerutbytet nu, vi har helt enkelt för få besökare för att det ska vara någon mening. Men jag ska definitivt testa det igen då sajten blir mer välbesökt.
Feedback till de olika bannerbytsystem som finns: försök att validera er kod. För vissa är det är faktiskt en detalj som påverkar valet av system. Testar nu AdWords och det ser ut att fungera mycket bra. Ett par ord har CTR på över 10%. Genom att testa många olika ord och fraser och granska rapporterna lär man sig också mycket om sökbeteendet hos vår målgrupp. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|