FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle gärna se att vi publishers organiserar oss också. Typ en intresseorganisation.
Vad tror ni om det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktat till eldsjälarna bakom projektet: Hör av er om detta blir verklighet, jag kan hjälpa till med lite inlänkar och informationsspridning -no strings attached.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller på med siten just nu. Kanske inte blir något design orakel. Men tror den kan komma att fylla sin funktion. Känns som att det är skönt att få upp något så fort som möjligt sen fixa den sista touchen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Funktion är betydligt viktigare än design i det här fallet tycker jag. Väntar med spänning. Hoppas också på en enkel chat-funtion som jag nämnde i ett tidigare inlägg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
- Registrering - En kategori för Affiliatenätverk, med kommentering, bedömning i olika grader, t ex Utbud, Utbetalning i tid, osv. Där man kan rösta på varje. - En kategori för Annonsörer, med kommentering, bedömning i olika grader, t ex Utbud, Utbetalning i tid, osv. Där man kan rösta på varje. Finns det några mer förslag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
En liten wiki där man kan skriva upp definitioner av begrepp kanske?
Jag tycker idén om en intresseorganisation för publicister är super! Är intresserad av att vara med och starta en sådan. Förslag på namn: Webpublicisterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har inte sett något ännu så egentligen är det för tidigt att uttala sig. Att tjatten är enkel spelar ingen roll, men helst ska man kunna läsa gamla inlägg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
twitterhashtag istället för chat kanske? typ #wnbl. inget är sämre än en folktom chat. in med rss istället?
f.ö. är det åtminstone för mig viktigt att en sådan sida har någon slags garant för opartiskhet, eller vad man ska säga. hur löser man det? alltså; skulle inte lita på ett positivt omdöme med en aff-länk. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|