FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilket webbhotell har bäst design på hemsidan? | |||
Patrikweb |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 11.27% |
Frobbit |
2 | 2.82% |
Binero |
19 | 26.76% |
Loopia |
25 | 35.21% |
Ipeer |
7 | 9.86% |
Webbhotellet.se |
0 | 0% |
Glesys |
2 | 2.82% |
Webbkonsulterna |
5 | 7.04% |
PRQ |
0 | 0% |
Strongbox |
3 | 4.23% |
Antal röster: 71. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
@danielos - Nomineringarna kunde man göra tidigare i den här tråden:
http://www.webmasternetwork.se/f13t37686.html @Althalos - Jag måste ha missat den...tyvärr så går det bara att lägga upp 10 val också vilket är lite pruttigt... Det är inte världens seriösaste omröstning, men ändå lite intressant...Dom två mest valda alternativen är också dom två största, så är det designen som gör att dom blivit stora, eller är det för att dom är stora som dom får fler röster? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Resultatet är minst sagt märkligt, för mig personligen får detta resultatet att jag inte litar på folks omdöme när det gäller design. :blink:
Men jag tror att de som röstar inte heller representerar den vanlige svenskens smak som tittar efter ett webbhotell ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Intressant... Tycker både Loopia och Binero har bra sajter. De är aktiva och använder mycket av de sociala bitarna på vettigt sätt. Tror faktiskt är det senare som gör dem bättre än många på att fånga kunder.
Mortekai - nix det är inte att de är stora som gör det. De är duktiga på den biten och det hjälper dem bli stora - samt självklart vettiga tjänster. Håller även med cykelpedal om webbkonsulterna - en enkel och bra sida. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|