FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Härlig design du kan kanske testa met att tona backgeunden i toppen med lila som i footern?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
vi har inte hunnit göra klart dessa ännu
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
vi har börjat med en motion tutorial nu för att göra det lite enklare att förstå vad sidan handlar om, det ska på en voice over och den ska bli lite mer tydlig men det hade varit skönt med lite inputs på hur vi kan göra den bättre:
http://www.youtube.com/watch?v=V5-ZrtOEBu4 ge gärna feedback och förslag=) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu får jag vara lite ärlig. Jag fattar det bara inte; domännamnet, .com, "food", "wine" ..... och sidan vänder sig till svenskar. För min del känns det bara konstigt.
Vad gäller designen så är den tråkig, helt utan personalitet. Den är liksom blek utan kontraster. Varför är det så mycket vit längs upp? Varför är texten så liten? Varför är texten grå på en redan grå bakgrund? Även om funktionerna kan vara intressanta, tappar jag tyvärr intresset redan på fösta sidan. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja det är toppen att du är ärlig. Det är lite pussel för tillfället med gammal design som möter den nya, men det håller vi på att korra. Vad det gäller domännamnet och engelska ord är för att vi bygger sidan med språkfiler för att kunna köra den för både svenska och engelska kunder, förstår din feedback. Men vi håller på att fixa med designen och språket och tar det i beaktning.=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
fångas intresset mer nu då? vi la till en motion på förstasidan
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Designen tilltalade mig iaf. Föll för det rena och okomplicerade i designen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar utseendet. Lugna och balanserade färger som i alla fall för mig passar bra ihop med det jag associerar till vin. Kan kanske inte riktigt förklara varför, men jag tycker det är behagligt. Ni lyckas på få sidans utseende att passa till både vitt och rött vin.
Jag instämmer dock i att bilderna i botten med "Wine" och "Food" känns lite märkligt - när resten av materialet är på svenska. Att domänen är engelsk är dock inget jag störs av. I högerkanten blir det dock lite konstigt vid "Tipsa en vän"-fältet. Bifogar en bild för att ni ska se hur det ser ut för mig. Jag kör iofs en Mac (OS X 10.5) och Firefox 3.0.10, vilket ni kanske inte har testat. Men kan kanske vara intressant att se. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar struktureringen starkt, stilrent och bra!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi ska ladda upp bilder med svensk text till den svenska sida, håller med att det förstör känslan när det är blandat med språken.
Men annars rullar allting på fint med winelinking nu och vi kopplar snart på nya funktioner och fixar till lite andra detaljer=) återkommer med uppdatering=) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|