FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Om jag ska vara helt ärlig så måste jag säga att vid varje annons du lagt ut så finns det en sak som har fått mig att vända ryggen till direkt - koden! Jag blir nästan lite ledsen i ögat när jag ser "Så EGENTLIGEN så är sidans kodning inte så viktig, bortsätt från när man ska redigera sidan". Det är väl klart att den är viktig! Hur vore det om vi skulle strunta i alla standarder och låta alla koda hemsidor som en profilpresentation på gamla Humla.com eller liknande?
![]() Till köparen: Ta PSD-filen och slica den själv i Photoshop så sparar ni 200kr. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
haha jo men du har rätt ors..
![]() ![]() Jaa, jag håller med dig! Jag skulle köpt PSD filen också ![]() ![]() ![]() ![]() Så, finns de någon som är intresserad? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha, rolig kille. Så mycket text, så lite betydelse!
Lycka till med försäljningen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
well.. jag är pratglad
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rekord i missbruk av smileysgubbar?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha! Du tycker alltså de är jobbigt att jag använder smileys? Jag tycker de bara ser lite smått drygt ut utan..
Men eftersom att du heter 2cool4school kanske du är 2cool4smileys också? jag vet inte? Vem bryr sig lixom.. var vänlig sluta skriv onödiga inlägg i tråden som INTE rör sidan eller försäljningen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Så mitt råd till alla köpare är som nån annan skrev, slica bilden själva och koda den "rätt" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm.. Sant
![]() Vilken tur att jag erbjuder att kunna välja bort koden då! ![]() Så de är helt fritt att välja mellan varesig man vill ha koden, eller inte. ![]() design + kod: 700kr design: 500kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg design!
![]() |
|||