FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Den äldsta tråden i WNs historia är denna:
http://www.webmasternetwork.se/f2t3.html Denna versionen av WN sattes alltså upp någonstans runt den 11 Januari 2003.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vart tog ahmedo vägen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Okej, hej då då. Då slipper vi kanske också fundera på ogenomtänkta förslag som Citat:
Vänliga hälsningar från en undersåte till de morallösa diktatorerna. :blink: :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Citat:
Hur blir det Alex? Det är snart en månad sedan? Lite mer än du sa. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Med andra ord..tror inte de är lönt att du väntar på för mycket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Mer än så kan jag inte lova just nu. Väldigt mycket är klart, men det som fattas är att se till att konverteringen blir rätt. Jag har testat lite, men det är fortfarande ett antal timmars jobb kvar. xpower: Jag började konverteringen någon gång i Maj förra året, det dog ut rätt snabbt från min sida dock. Hade mycket att göra med min flytt och liknande. Nu, för knappt en månad sedan så tog jag tag i det igen, men hann inte med att göra klart allt på de lediga dagar jag hade. Jag skall ta mig tid om ett tag.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Alex: Jo, men att säga "1-2 veckor" och inget händer. Då är det enklare att inget säga
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag ber helt och hållet om ursäkt. Både till WN och till Thomas och Jens som får dras med mig.
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |