FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har lämnat mina domäner som jag kunnat göra detta med till er innan. Ni kan ju själva testa och se vart mailen skickas och vems uppgifter som skickas iväg. Jag har mina mail kvar om ni vill se dem.
Kommentaren då från er kundtjänst när jag ringde innan idag vid nio tiden var att ni visste om att det var möjligt men att det i LoopiaDNS avtalet stod att man endast fick lägga till sina egna domäner och ingen annans. Kort och gott att man då fick skylla sig själv om man la in en domän som man inte själv ägde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
Visst lite problematiskt med SE domäner men bör ju gå lösa på något vettigt sätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu hade ju inte en sådan kontroll täckt fallet med domäner som löpt ut och omregistrerats dock.
Bra exempel på att det inte alltid är rätt att vara användarvänlig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
|
|||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ouch! Kom på en liten sak. Hoppas nu bara att ingen har "snott" en .se domän genom Loopia, i samband med övergången, genom att utnyttja det här säkerhetshålet. Det vore väldigt olyckligt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det här är nog bland det värsta man kan göra som företag i branschen. Det FÅR inte hända under några som helst omständigheter. Det är väl bara för alla att se över samtliga sina domäner för att kolla att man fortfarande äger dom antar jag....
Riktigt, riktigt uselt.
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |