FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Läsa offline känns lite förra århundradet, nu för tiden är man väl uppkopplad alltid?
Till och med min gamla SE W910i hade en hygglig RSS-läsare. Men att köra olika läsare på plattformar känns lite udda, då har man ju ingen koll på vad man läst och inte efter ett tag, nya feeds finns bara på ena stället osv. Google reader är alltså svaret, den kör jag hemma, på jobbet och i min telefon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Läsa offline är dock användbart om man ska ut och flyga eller liknande och vill ha något att gå igenom, därför hoppas jag på en offlinefunkton för GReader snarast.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag läser endast RSS-feeds på mobilen och då med den inbyggda i Opera Mini
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Administratör
|
Tackar för tipsen. För tillfället blev det första tipset, Feedreader, som fick ersätta Sharpreader. Men inte utan att Google reader blev lite intressant att testa igen iom Gears-stödet. Det enda är att man inte har kontroll över hur länge det sparas i "arkivet" och riskerar att få nya gränser på detta satta (rätta mig om jag har fel). Jag gillar att kunna ha kontroll på en backup av det jag finner viktigt, vilket i vissa feeds är en historik över när vissa inlägg gjordes.
![]() |
Svara |
|
|