FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
I min värld så betyder "Vi kom inte på något bättre" istället "De riktiga människor som tyckte det var en rolig idé med en sprayburk och som garvar tillsammans på kafferasten". Skillnaden är stor. Med en sån där löjlig info i profilen så måste jag uppföra mig, utan den så kan jag säga vad jag vill. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
PS. Kan inte du skänka mig din kristallkula i födelsedagspresent, den verkar se så mycket klarare och längre in i framtiden än vad andra tekniker ens kan drömma om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jonathan: Kan du inte dela med dig av vad som skulle vara så mycket bättre då? Jag har funderat och kommer inte på något som skulle vara särskilt mycket bättre. Att dela ut fliers på stan känns inte som något bra alternativ.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag uttryckte en personlig åsikt om de kampanjer som Loopia, Binero och Surftown kör just nu. För det blir jag påhoppad av representanter för Loopia och Surftown. Intressant. Om en annan användare på WN hade gjort detsamma, hade ni agerat likadant då Bergman och Gabor?
Jag har redan förklarat varför jag inte tänker föreslå några alternativa och mer intressanta/effektiva upplägg. Att min förmåga till det ifrågasätts, ja, det visar egentligen bara på bristande kunskaper. Inget illa med det, jag förutsätter att Gabor inte sysslar med omvärldsbevakningen på Surftown. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ...efter att ha kollat på de olika webbhotellens erbjudanden så måste jag nog säga att Ballou och Loopias ser bäst ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jonathan, du formulerar meningarna så att de är till lite väl stor fördel för dig själv.
Jag jobbar inte inom branschen men såg det ändå som att du inte uttryckte en personlig åsikt utan hoppade på företagens kampanjer och precis som många andra så känner jag "put up or shut up", det är enkelt att sitta på sidan och klaga för att sen hänvisa till att man inte ska "föda någon annan" men jag tror inte att dina idéer är så banbrytande att Loopia mfl skulle kunna profitera på dem år efter år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||