FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Blocket har 326 miljoner anledningar att inte ändra på något. Alla som tycker något annat borde inte vara här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
herregud... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Utseendet bör man inte ändra på, det är en del av deras varumärke. Igenkänning är viktigt. Däremot kan man ju smyga in små smarta funktioner då och då som förenklar för användaren, utan att förvirra.
Google är ett annat bra exempel på en hemsida som sett likadan ut sedan tidernas begynnelse, ändå är det är väl ingen som kan påstå att de inte hänger med i utvecklingen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Google är ett ganska bra exempel för att bevisa motsatsen till det du just skrev. Små förbättringar går alltid att smyga in utan att man tappar igenkänningen. Det är när man slutar smyga in de små förbättringar som man riskerar att förlora sin position på marknaden. Blocket skulle definitivt må bra av en liten upplyftning. Och det sker faktiskt då och då, den här var dock ganska löjlig även om det blev snyggare ![]() Edit: Jag skrev upplyftning, då så stavningskontrollen ifrån och försslog upp lyftning. Den lät så konstigt så jagvar tvungen att dubbelkolla, dock efter jag hade postat... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bara jag som inte får någon 3D-skugga bakom Jämtland och Västernorrland?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Detta var ju dock innan Google blev ett känt varumärke, sedan dess har det inte hänt mycket designmässigt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
har nån nått exempel på en dålig förnyelse av en webbsida? har försökt komma på nån men inte hittat nån som misslyckats?....
hmm... oki räkna då inte med aftonbladet tack! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag förstår inte varför en sådan stor organisation inte förbättrar sin design så den blir mer enhetlig, användarvänlig och trivsam. De borde tjäna på att folk besöker sidan och tar del av informationen som finns där. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|