FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
I övrigt förstår jag inte varför folk i allmänhet är så negativa till skrapkoder. Tycker det är en gudomlig lösning (även om jag inte använder det just nu). Det är ju idioterna som lämnar ut sina koder det är fel på. Samma personer skulle säkert skicka iväg sina dosor till helt okända människor om de bad om det... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är nöjd med SEB's lösning som Swedbank också har, lilla "miniräknaren". Challange, response varianten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nordea:s internetdosa är för övrigt säkrare än Swedbanks. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
swedbank är den bästa "internetbanken" jag provat, finns massa bra funktioner så som e-kort m.m. som jag använder dagligen.
![]() Att generera tillfälliga mastercard-kort som man kan använda per köp är oslagbart! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
En pytteliten dosa som passar i nyckelknippan. Man trycker på en knapp som generar en sexsiffrig kod som bara går att använda i trettio sekunder, sen måste man generara en ny kod. Detta känns ganska säkert som ett extra lager av säkerhet. https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=x...rityKey-outside |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Webbot: Hade nog hellre sett en lösning som Project Entropia eller WOW har,
http://www.entropiauniverse.com/en/rich/6399.html Den lilla dosan gör ungefär samma jobb som Nordeas & kan hänga med i nyckelringen. Samt betydligt mer användarvänlig än Nordeas. Dock så är den nog inte direkt säker om man har fysisk tillgång till kort & "dosa", likaså din variant där det räcker med dosa. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|