FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
För att inte gå helt off topic så gillade jag färgerna, gav ett skönt lugn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Haha jag visst nån skulle kommentera grammatiken, det gör inget. Du har mycket rätt, det är egentligen en av webbsidas viktigaste punkter.
Jag är redan igång på att ändra headern något och "loggan" ![]() Annars tack peeps för kommentarerna. Det betyder mycket. Kul också att ett par kommer och kikar på bloggen ibland (UnikGrafik, kanton). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
likheten är rätt bra men det är fint
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
allstars gillar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Snyggt! och behagligt att titta på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för nya kommentarerna!
Jag har uppdaterat page_navigation, lite optimeringar i CSS filen. Idag ska jag fixa flickr hämtningen och se över loggan (som är i process just nu). Annars kommer jag faktiskt inte ändra så mycket på utseendet mer än och lägga till lite ikoner och tweaka lite här och där. Nästa design får bli helt unik istället ![]() Vad tycker du om designen Spindel? lol ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan inte bestämma mig om jag behöver förstoringsglas eller förminskningsglas.. saknar balans i sidan.. är alla flashiga stora feta bilder mer intressant än innehållet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Menar du i själva inläggen? Du kanske har rätt och bilderna kan vara lite stora i vissa inlägg, men bilderna är också en del av innehållet. Bilderna ska demonstrera och locka vad som finns på länken den refererar till.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bilderna tar över innehållet, stjäler uppmärksamhet..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|