FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
(a) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Man har en eller max två klistrade trådar i varje forum. Det fungerar på nästan alla forum så varför skulle det inte göra det på wn? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Däremot har jag sett i andra forum att man skapat en ny tråd med ett enda långt inlägg där de mest elementära frågorna besvarats. Under avdelningen 'Sökmotoroptimering' skulle det se ut nåt sånt här: Jag har en sida som jag lanserade igår kväll, varför syns jag inte i Google än? Svar bla bla bla...... Alla mina sidor har samma titel, vad tycker Google om det? Svar bla bla bla...... Jag köpte 5000 länkar av en pokersajt och nu syns inte min sida i Google längre, vad sjutton kan det bero på? Svar bla bla bla...... och så vidare tills man täckt de återkommande frågorna under varje avdelning. Alltså en klistrad tråd under varje avdelning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Klistrade trådar används på många forum men i alla fall jag stör mig på att det ofta är väldigt ostrukturerad information - om någon annan än originalförfattaren har något att tillföra, hamnar det längst ner i tråden innan författaren redigerar toppinlägget. Wiki är mer demokratiskt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|