FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Konstigt att ni har haft såna problem. De gånger jag avanmält så har det varit "Jaha, du har inget annat som innehåller en tvmottagare såsom en video?" och efter de fått nej på det så har allt varit lugnt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Banned
|
Finns nog en anledning till att dom finns i Kiruna
![]() 99.9% av resterande sverige kommer inte åt att slå dom på käften. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
En ung tjej från Radiotjänsten..
-Hej radiotjänsten, har du någon tv? -Nej jag har ingen tv.. -okej då stryker vi dig från listan! Förlåt för att jag störde! 1 månad senare.. en annan äldre tant från Radiotjänsten.. Hej vem i bostaden ska vi registrera tv-innehavet med? -Jag har ingen tv.., ser tv hos kompisarna. -Vem då? Måste veta så jag kan stryka dig från listan (igen??) -Det angår inte dig vem jag umgås med... jag har ingen tv i min folkbokförda adress! -Det tror jag inte på, nu anmäler jag dig att du har TV-innehav från o med idag.. -Jag har ingen tv på min folkbokförda adress? -Nu har jag anmält dig, du får skicka en motanmälan om du anser att du inte har någon tv.. ..Sen svor jag lite och la på.. ![]() Trevlig julklapp.. en faktura som ska betalas innan 23e December, inte lär man hinna få tillbaka dom pengarna innan jul! =/ ..Kommunistverksamhet..... synd jag inte tog namnet på hon jag pratade med sist! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är fan mig negativ avtalbildning. Det är väl radiotjänst som skall bevisa att du har TV inte tvärtom. Dom får förlänga renjakten i Norrland, så dom har något vettigt att syssla med där uppe, istället för ringa runt och trakassera folk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
"Sälj din TV" och avanmäl tv innehavet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hela denna diskussion är väldigt OT under E-kommers. Det finns ett annat forum som heter just Off Topic - varför inte använda det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Yep, sorry för drog den lite OT.
Till ämnet.. Tyvärr, är du återförsäljare och säljer något som har TV-mottagare, även om du inte har framme något demoex, dvs allt är nerpackat från leverantör till slutkund så måste du betala licens.. fjantigt? Javisst. Gör någon nytta av den licensen.. köp och packa upp en tv i kontoret ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
På arbetstid!?! Jag ser inte vad man har för nytta av SVT på jobbet! Betalar man privat så borde man fan inte behöva betala som företag, jävla dubbelbeskattning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|