FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förstår inte riktigt varför du bryr dig så mycket om de företagen alls...? Bara att vara glad att du slipper ha något med dom att göra. Att skicka flera MB stora mail utan någon tidigare överenskommelse gör förmodligen de flesta ganska fientligt inställda till dig dock.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Att skicka bilagor är knappast något ovanligt idag. Rör mig sig under 10 Mbyte tycker jag det borde vara rätt acceptabelt, framförallt för sådana generella adresser som support (där man kanske vill skicka en logfil eller dump av en databas) Men som sagt va tråden tillför inte så mycket, och om någon moderator vill låsa den så går det alldeles utmärkt för min del. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför vill man skicka bilagor på flera MB till någon som inte vet att de skall få det, eller ens vill ha det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men skärp dig, bilagor skickar man med om någon efterfrågat detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fast om ett företag lägger ut info mail på sin sida så kan man ju inte klaga om någon mailar dit om frågor?
Fast dock bilagor på flera MB kan man undra vad dom innehåller? En vanlig PDF krävs extremt många sidor för det ens ska bli några MB. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mjo, det är ett ganska oseriöst förfarande. Jag, och de flesta andra, trycker förmodligen delete snabbare än vi hinner läsa hela titeln.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ingen frisk människa öppnar idag bilagor från främmande personer, om man inte vill lägga ner massor med timmar extra på att göra backup av ett infekterat windows och ominstallation. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad fasen skickade du egentligen?
|
|||