FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Toppen. Lättläst och inbjudande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fin, dock tycker jag inte att marginalerna stämmer överallt.
Tex. i den gråa boxen till höger skulle jag vilja se en mer balanserad marginal mellan de olika sidorna, lika mycket åt höger som uppåt osv.. Samt så känns det som att första rubriken är onödigt långt ifrån toppen i denna rutan, detta ser dock bra ut på andra sidor som "Om mig" ![]() Försök även att förtydliga Sök, kanske vit text istället för mörkgrått på mörkgrått. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Först tack till er som har svarat. Och ni som har bokmärkt sidan, det betyder jätte mycket.
kw_wasabi, din första inlägg var inte allt för negativt, precis så jag ville höra. Har tagit bort namnet sålänge, och det känns bra. KarlRoos, du har rätt med marginalerna i email boxen, det fattas typ 1 marginal för att det ska stämma men detaljerna är viktiga, nåt som jag har som jag har noterat i att-göra-listan. Varför rubriken är något längre ner är att h2:an har marginal i toppen för att skapa utrymme. Ska se om jag kan lägga den marginalen i #post diven. Ser att du har provat sök rutan i IE, för att i IE funkar inte :focus funktionen, provat skriv nåt i sök rutan i nån annan läsare så ser du klart och tydligt texten i rutan. Jag brydde mig väl inte om att det inte funkade IE :P MEN.. det är bra att jag få höra det här, jag tweakar sidan hela tiden för att göra den bättre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har ingen åtkomst till sidan, men det är kanske inte meningen just nu?!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den funkar nu här hos mig. Sidan ska vara online 24/7.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Snyggt, enkelt, funktionellt - diggar!
Ja lite "smashingmagazine"-känsla över det, men inget som stör ![]() Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller var den mer lik http://psdtuts.com/
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Väldigt nice
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack till alla nya kommentarer! Kul att ni gillar den, gör mig mer motiverad
![]() Det kommer ske nya uppdateringar på sidan den närmaste tiden. Jag håller på att göra nya kommentar boxar som ser lite roligare ut, nya ikoner, några nya funktioner kommer också läggas till som RSS flöde från några populära bloggar i sidobaren. Sista men inte minst ska headern också bytas ut så den inte här så lik PSDtuts. Det är lite vad som är på att-göra-listan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|