FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
bättre än förut.. men det är inte mkt till färbättring men ändå lite.
Sidan är riktigt dålig för övrigt.. dom kan väl anpassa siten för 1204 i alla fall.. men nej, då försvinner deras tonvis med reklam ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Men förstår vad du menar och vill bara hålla med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Finns ju värre, kolla bara på vg.no...
Jag tycker "extreme makeover"-n var bra, då det skapade mer inramning av själva innehållet och menyn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tror helt klart på kommande Aftonbladet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Jag läste faktiskt på www.aftonbladet.se dagligen under åren 1997-2004, men sedan dess tittar jag på sidan 3-5 ggr per år, sedan sidan är för rörig, tung, seg och allmänt jobbig. Det finns betydligt bättre nyhetstidningssidor på webben.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Jag tycker det blev bättre med nya "designen". Menydelen blir tydligare och jag tycker färgerna funkar ganska bra ändå. Synd bara att aftonbladet är så fruktansvärt seg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är mkt nöjd med re-designen,
AdBlock stoppar alla annonser perfekt efter redesignen, förut fick man stå ut med en del trots allt. Nu är det rent och fint. Bara tidningen. ![]() Färgerna, tja... inte skulle jag lägga ner arbete på en sådan liten förändring... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Hur mycket Aftonbladet än skulle vilja göra en total redesigt så sitter de i en jobbig situation - de kan inte!
Folk är vanedjur, och de är vara vid hur AB ser ut idag, gör man en för stor skillnad skulle folk gå nånannanstans. Tyvär. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Enkelhet och fokus på artiklarna i detta fall är enormt underskattat i webbvärlden. Vem behöver flashig design egentligen?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|