FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår.
Nu fick jag dåligt samvete. Vi får se hur det blir. Tack för uppläxning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Men för att vara öppen, i denna hemliga värld. Så drar den efter 9 aktiva månader (uppbyggnadsmånader) i snitt 500 unika besökare per dag, och googleintäkterna har just täkt inköp och fortsätter bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
D.v.s. man har endast gjort sidan för att tjäna pengar via AdSense, man fokuserar mer på annonserna än det egentliga innehållet på sidan. 10 000 kr på 9 månader var inte så värst mycket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Validating
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det tror jag nog inte |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Jo, jag har iallafall lovat kontakten på myc4.com att de har sista ordet, det är lite goodwill iallafall. Jag har lämnat in plånbok med 600 kr tidigare, så kanske dåligt exempel av mig. Håller med om att man ska söka finna den som tappat. Nu är det väl för övrigt trafiken och antal klick/pengar som är intressant under ett uppbyggnadsläge, tills man har kapacitet att bygga tjänster och lägga energi på andra typer av intäkter. Som jag nämnt i min presentation så är avsikten att bilda bolag inom kort, då intäkterna verkar göra revisorskostnader (15 000 kr/år minst)mindre betydelsefulla inom några månader. PS. Intäkt är inte samma som vinst, då jag valt att smhi tar ett par tusen. DS. Fast min ursprungliga tanke med diskusionen spontanköpa / intellektuell köpa domäner, vill jag bara notera att jag nog inte överdriver om jag säger att kommun.se med den tanke om subdomäner jag har, är god toppkandidat bland svenska domännamn. Men ett steg i taget, jag är ju amatör, och inte rik. Och då får man prioritera de trevliga småpengarna först. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja.
Läste just "svenska verksamheten" , jo sant. Fast tror Ni att alla "hjälporganisationer" är så seriösa. Man har ju sett granskande tv journalister. Mm, vi får se. Förstår tankarna om samvete. Fast, vad sägs om att även de som jobbar med myc4.com tar väl ut lön. PS. Ofta hög lön på chefer i hjälporganisationer DS. Fast detta är nog ett företag tror jag. Och då är de inte fullt ut en hjälporganisation, utan även de tar ut vinst/lön att betala hyra och mat. Så att jämföra med ta ur kollekten är väl lite väl skillnad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|