FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
HotelConnect SE ansökan - godkänd <- Kan tänka mig att det är den
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
TradeDoubler: Borde det inte vara mycket smartare att ni plockar ut statistik över alla ansökningar och titta vilka annonsörer tar lång tid på sig? Verkar ju väldigt onödigt att folk ska säga till här varje gång när ni själva har den informationen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
clonix, det var länge, jag blev dock godkänd i förrgår för något jag har ansökt om för 5 månader sen :lol:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Seat24 godkände mig igår den 29/8. Ansökan gjord 080316.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Riktigt trevligt att Affiliateföretagen dök upp i denna tråd! =)
Finns det något vi publishers kan göra för att underlätta/snabba på processen? Skriva bättre/mer information om våra sidor? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror att den vanligaste orsaken till de långa väntetiderna är att annonsörerna inte har någon personen som ansvarar för kontot. Då blir det marknadschefen eller programmeraren som godkänner ansökningar lite sporadiskt de gångerna de loggar in på kontot (vilket förmodligen inte sker allt för ofta).
Personligen så försöker jag att godkänna ansökningar ganska omgående. Dock så kan det ta upp till 12 månader om den ansökande webbplatsen inte är färdig. Webbsidor som anmäler sig och som är under konstruktion varken godkänner eller underkänner jag. Jag väntar helt enkelt tills webbsidan blivit klar. Det är tyvärr relativt vanligt att publicister med halvfärdiga webbsidor ansöker om att bli affiliates. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|