FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
msn och hotmail svartlistar rätt friskt, inkl mig fastän jag jobbar aktivt på rätta spf records och rätt reverse dns lookup på IP mm.
msn användar en vitlista från http://www.senderscorecertified.com där avgifterna börjar från $10 000 så jag förespråkar bojkott av msn och hotmail. Hotmail är uteslutande den enda jag har problem med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
|
Noterade detta för ett tag sen också, skickade en ticket och fick svar snabbt att de visst om det och höll på att kolla på det.
Då folk som reggade sig i forumet inte fick någon aktiveringsmail osv. Testade också att skicka ett egetskrivet mail men kom inte fram heller. Men jag tror nog att de är fixat nu då jag inte ser att mina mail kommer tillbaka som de gjorde tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Nu har jag bara problem med att mailen knappt fungerar.
Kommer knappt in, om jag kommer in så tycks inte mailen komma fram till mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Hotmail tycks funka för mig nu alla fall, fast själv mailen har varit ostabilt.
Deras nya "horde" fungerar inte för mig i huvud taget, kan logga in men ser inget i inkorgen, kör med ekorren fortfarande. La inte ticket igår and det och han sa att mitt mailkonto inte ens fanns. Kör aldrig mot svenska ticket grejen utan engelska. De tickets jag har lagt in så säger de att de skall återkomma men inget man hör av igen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har inte träffat något mera oserisösare företag som detta. Är det någon som använder mailen på servage som har problem med dom. Får ju svar att det är min domän som ska vitlistas fortfarande och deras mail fungerar enligt dom. Men hur vitlistar man då domän namnet? Någon som vet? En länk eller så till hotmail hur man gör?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Vet bara att man fick de där bounce messet från live/hotmail om "vad man skulle göra" åt problemet.
Orkade inte läsa igenom det då jag tar för givet att det inte är nått jag själv kan ordna. Btw, har du någon hotmail adress så kan jag testa att skicka till dig då för att se om det kommer fram, samt att du skickar från ditt konto. Så kanske vi kan luska lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
skickade ett pm till dig. prova att skicka så ska vi se
|
||