FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker den såg värre ut. Tycker du ska anlita någon att skapa en helt ny design åt dig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag anser också att designen var för tråkig. Saknar glädjen/festkänslan.
Tog mig friheten att göra en väldigt snabb bild på hur jag tycker att det skulle kunna se ut (tänk dock på att det inte ligger mycket arbete bakom vare sig logotypen eller designen i sig) Bild |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker faktiskt den ser riktigt schysst ut. (Rolig att kolla på när man är onykter) Men men, smaken är som baken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Oändligt gräsligt.
Kalasbolls design är bra om man tar bort dom vita strecken/linjerna/vad-det-nu-är i hörnen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
vco-systems, vill du ha photoshop-filen och pilla med så säg till bara |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kollade lite snabbt i tråden förut och den designen som ligger uppe nu är mycket fulare än den jag såg första gången tycker jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Gick i tankar om att göra en liknande site för ett tag sedan. Min tanke var dock att man skulle välja vilka ingridienser och verktyg (tex. mixer) man har hemma och få upp drinkrecept efter det.
Började skissa lite lätt: http://img362.imageshack.us/img362/9...nksitenhz5.jpg Kan inte koda något annat än html och css för fem öre och därför stupade detta direkt, om någon "kodkunnig" är intresserad av att bygga denna skicka gärna ett PM, är sugen på att designa lite. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vågar man fråga vad det heter? |
||