FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kan bara säga, prata med henne - innan det är för sent :) Tjänar du pengar på din tid du lägger är det ett bra argument hon inte kan säga nej till, det blir ju precis som vilket jobb som helst..
(Inget problem för min del, har aldrig hört något negativt om det - trots att jag spenderar ca 12 timmar per dygn vid datorn/på jobbet på vardagarna.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Tar oftast min tid med tjejen när hon är hos mig så hon klagar inte så mycket på mitt datorsittandes. Brukar använda kvällar hon inte är hos mig till dator-pysslande men annars så umgås jag med henne.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
Planera ditt surfande!
Thomas ... när du kommer på dej själva ha reloadat WN, Blocket, Aftonbladet och Idg 20 gånger och det inte kommit upp nåt läsvärt är det dax att stänga av datorn ...
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
mediekritik.nu :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja det var jobbigt i början runt 1996 - 97 då hon inte hade egen dator.
Vi satt alltid tillsammans vid datan på den tiden och visst hon har kallat mig både det ena och det andra genom åren men det har blivit bättre. På senare år så skaffade började hon överta mina gamla maskiner då jag skaffade nya och nu har vi 3 stycken av dem så nu är det inte tjafs alls. Men visst hon har nog alltid någon form av förståelse för mig ändå och man måste kunna lägga tid på varann också annars kommer förhållandet att gå åt pipan det kan jag garantera. Men å andra sidan så har vi hängt i hop innan vi började använda datorer då vi träffades sommaren - 1991 Lycka till alla där ute med era respektive. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Personligen håller jag mig borta för tillfället men eftersom du tydligen inte har gjort det så bör ni prata om "problemet". Sitter du mycket vid datorn för nöjes skull så kanske du bör kompremissa men är det arbete är det en annan femma.
Slänger hon ut kommentarerna i ilska så kanske de inte är så betydelsefulla? Hon måste ju respektera dina nöjen också. Sen har jag sett många par där den ena partnern måste göra allting tillsammans med den andra. Jag tror jag skulle spy i ett sådan förhållande. Så är det nog inte i ditt fall hoppas jag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Känner absolut igen mig . . .men nu är jag singel. . . .he he.. .nu får jag vara hur mycket datanörd jag vill. .
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() |