FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Står inget om att han fick betala tillbaka pengarna..
så han tjänade väl på det en del. är det delpan från fragbite kanske? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja det måste ju vara bra för honom att ha bedrägeri m.m. på sin CV. Jag tycker faktiskt att killen är dummare än de han lurade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Så sitter dom där och ger ut kontonummer till någon som dom inte ens har en aning vem det är, det är riktigt korkat. Detta har varit i tidningarna förr, för kanske 2-3 årsedan. och likt förbannat så går folk på skiten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo men lättlurade människor finns det överallt, särskild medelålders och äldre. Hur smart är det att syssla med utpressning, bedrägeri osv. vid 16? Det går ju knappast att säga att man trodde att det var lagligt.
Dummast är den som gör ett medvetet val att begå brott där risken att åka dit är 100%. Det gjorde killen. EDIT: Det är ju min åsikt, det finns säkert andra. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
56 000 för 80 h sammhällstjänst (stämmer det?), liksom; 700 kr/h. Jag tycker i alla fall att det är värt det! (min åsikt..) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
ni som tycker det är värt det, är ni med runt 16? Att det enbart är 80h sammhällstjänst är ju dumt att säga, hna la väll säkert ner massa tid för att blåsa dom..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |