FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Att sköta om en sajt för en fysisk modell är ju självklart lagligt.
Att däremot köpa in bildserier och filmer av en anonym utländsk modell tex hos en bildagent och sen hitta på en fiktiv "svensk" identitet och biografi och sen låtsas vara modellen online och tex chatta, blogga och maila med kunder så tror jag definitivt att det faller under bedrägeri. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
det är lagligt så länge hon är med på det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Så detta är alltså olagligt? :huh: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Däremot är det ingen seriös verksamhet och en skam för den adulta webmastergemenskapen. Gör nåt vettigare/ärligare istället. Varför inte starta ett samarbete med en modell som verkligen är med på noterna? Att sitta och sexchatta och låtsas vara tjej låter heller inte riktigt sunt .. inte ens om det gäller pengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
"...en skam för den adulta webmastergemenskapen."
Hehe, du måste skoja. Eftersom du är i samma bransch så borde du veta att det är mycket som går till på det här viset. Till och med sponsorer försöker locka webmasters genom att utge sig för att vara tjejer. Mänger av alla dessa "singlegirl sites" sköts om av feta svettiga män och inte tjejerna själva. Nu menar jag inte att jag ska maila med medlemmarna hela tiden. Men när jag uppdaterar sidan så tänkte jag skriva "personligt" om bilderna osv. Och kanske svara på något mail då och då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Är det verkligen hederligt att sälja en film med titeln "Berta loves to hard cocks up her ass" när hon i själva verket nästan börjar gråta av smärtan? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, kanske tog i lite i. Men som du vet så är alla sponsorer inte bra sponsorer. Jag skulle vilja påstå att mer än hälften av alla sponsorer är rena dyngan. Sen finns det några som sticker ut och som verkligen är seriösa och jag har aldrig sett dom uppmana sina affiliates att skapa fejkade singlegirl-sajter.
Och det är väl inget att stå efter att vara ännu en av alla dessa "feta svettiga" män som massproducerar denna typ av sajt. Ska du göra sajten till en svensk publik ? I så fall blir lite problem om modellen inte pratar svenska i eventuella videoklipp. Och jag kan lova dig att dina ev. kunder vill ha videos och höra "kåta Sussie från Säffle" prata. Jag tror du är fel ute. Inte för att vara präktig, men jag har sysslat med detta sedan 1998 och jag tror inte på din idé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Alla sälja något som inte finns skulle jag vilja kalla bedrägeri. |
||