FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men alla medlemar är ju inte aktiva fortfarande..... eller bara har varit inne någon gång.... frågan är hur man ska räkna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skapa en tråd där medlemmar får posta sina skapelser.. men begränsa så att man bara får göra ett inlägg... samt att man alltid kan redigera sitt inlägg. Borde väl gå om någon moderator skapar tråden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() EDIT: Eller årsomsättning? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
WN i siffror
97% Glada amatörer, hobbyfantaster och folk som vill lära sig. Folk som Alltid har projekt på "G" men det händer liksom inget samt de med anställningar hos diverse företag. 3% Entreprenörer som har framgångsrika verksamheter och som faktiskt tjänar pengar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är alltså dessa 3% som vi vill ha en lista på
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fredrik S.... Om vi ska börja med 3% listan i bokstavsordning.....
A - B - Clonix D- E- Osv... hehe =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag är nyfiken ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det finns riktigt mycket duktigt folk här på WN =) men stället är på väg att översvämmas av "Glada amatörer" och det gör att de duktiga flyr och de som man SKULLE vilja diskutera saker med hör tilll dom som är tystast.
Personligen är jag själv ingen "webmaster" utan att överdriva så skulle jag våga påstå att jag faktiskt tillhör dom som kodar sämst här på forumet. Det samma gäller grafik... jag kan få till snygga saker.. OM jag vill.... men det tar oförsvarligt lång tid och jag är inte den som gillar att sitta o pilla och trixa i photoshop i flera timmar. MEN jag har startat och drivit bolag som haft en några miljoner i årsomsättning. Jag är ingen j-vla King eller bäst för det.... men det gör att man hamnar i en liten klick/skara med människor som kommit så långt här på WN och därför blir det en tydlig nivå-skillnad på saker och ting. När man tittar runt så inser man att många av dessa sk. glada amatörerna här antagligen kommer gå väldigt långt med sina projekt och det är bara trevligt. Men personligen känner jag att nivån på WN är för låg för mig. Edit... Innan nån får frispel... Med för låg nivå så menar jag med att det finns för få andra framgångsrika entreprenörer att diskutera, samarbeta och utbyta vettig information, ideas and shit med! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|