FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En helt ny startsida skulle jag vilja se.
Det behövs något mer lockande. Exempelvis något som trycker in text i ögonen som eden.cc Annars gillar jag det hela =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle verkligen vilja se en modernare startsida. Den nuvarande ser bedrövlig ut för ett såpass stort projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra idé! Men är det bara jag som blir illamående av flashgrejen på startsidan? Kanske bara är jag som har dålig refreshrate på ögonen?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att ni (milko) har en bra inställning och ska absolut fortsätta utveckla sidan så att den blir ännu starkare. Jag tycker att den har stor potential men behöver dock en del finslipningar så som tex design.
En sak som ni kan åtgärda direkt är att ta bort "underscoren" mellan flaggorna och på tala om flaggorna så gör de lika stora. Försök även att se till att "fade" den flaggan som man befinner sig på. Sist men inte minst, om ni ska ha en demo community se till då att reservera demo.isthecommunity.com ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Validating
|
Vad hände med denna iden? Fortfarande bara 20 templates att välja mellan..Och dom är såna gratis som man kan tanka på nätet... :blink:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker de är mycket bra att ni låter community ägaren tjäna pengar på sin community. De är ju ett stort jobb som administratör och då ska man också få betalt för de. Där tänker ni helt rätt!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|