FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Yeps i know. Ska läsa igenom alla texter en gång till. Så satans svårt att se stavfelen bara när man skrivit själv.
Jättebra att du visar vart de finns! Just marginalen pillade jag med ett bra tag igår. Håller med om att den borde ökas mera. EDIT: Tror jag hittat alla stavfelen nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
hur är det med alla bilder? Har du rättigheter till att ha dem på din sida? Vinbilden verkar tveksam att det skulle vara din (man vad vet jag).
Mer information vore inte fel heller, borde ju finnas en del info om Torquay, eller? Typ specifika restauranger eller klubbar/barer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ska fylla sidan med mer info. Iallafall under sevärdheter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det som många hakar upp sig på är att man måste ha explicit tillstånd för att använda alla bilder. Visst, det gäller om det skulle gå till rätten men det är LÅÅNGT dit. Det finns en hel del bilder som är upphovsrättsskyddade men som det är mer eller mindre fritt fram att använda i vissa syften.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Personligen ogillar jag ramarna du har kring bilderna starkt. Jag skulle också försöka göra de stora bilderna till höger lika breda som de banners du har under.
Men nu till det viktigaste: Hur kan man skriva en sajt om Torquay utan att nämna stadens största claim to fame: Fawlty Towers utspelar sig där! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kan ju kolla på sidan i IE6 - det ser hemskt ut.
Jag gillar inte alls färgerna. Det känns tråkigt och regnigt. Som andra skrivit ta bort prickarna runt bilderna. Det är fult och irriterar. Titta igenom vilka bilder du använder. Det dök upp någon suddig och dimmig bild från hamnen som ser ut att vara tagen av någon berusad med engångskamera ![]() Kalkonbilden fötar intrycket rejält. Varför slumpa bilder? Lägg in något som passar istället. Sen tycker jag att texten blir lite väl stor. Har kikat på sidan i FF2, och där ser den ju rätt ok ut. "Hotellen bokas billigast hos Hotels.com". Är du säker på att de är billigast? Varför inte skriva "enkelt" istället för "billigast"?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |