FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
har kört tre lite nu... inget fel på hastigheten förutom att det verkar ta lite tid för överföringar att starta... har också problem med att anslutningen stoppar ibland, ingen aning om varför... kan lika gärna vara min dator som är problemet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har telia. Fungerar perfekt förutom att det är en gräns på 5 gb.
Annars så har bredbandsbolaget inga gränser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Nej sitter på kontoret på kungsholmen. Körde ett test nu igen, ff rutor öppna och msn osv igång. 5.51/1.16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Guest
|
Intill en antenn borde det väl bli sämre resultat p.g.a radioskugga?
|
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Så höga hastigheter har jag nog aldrig sett någon få via 3G tidigare.
Har själv ett TRE abb och är nöjd. Nere i skåneland (samt kalmar) får jag oftast runt 2-3Mbit. I Malmö toppar jag 4Mbit. Det som är lite jobbigt är latency'n som ligger lite väl högt för att kunna köra SSH bekymmersfritt. /Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja kör med tele2 privat och det funkar bra eftersom ja inte jobbar via datan. Men de finns ner tider som skulle störa rätt mycket om ja var beroende av internet uppkoppling 24/7.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|