FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
måste bara hålla med er andra, grymt skön öppning på EM. Zlatan gör äntligen mål igen och vi fr ett slump/kämpar mål av Petter, grymt skönt!
Sen är matchen mot Spanien på lördag en helt annan. Blir kul att se om vy kan lyckas hålla undan från en invasion. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan säga att det var en upplevelse att se matchen på storbildsskärm mitt i Oslo igår
![]() Var vääääldigt mkt svenskar där, och massor av öl :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
DigitalUnit, du menar i regnet vid Aker brygga =) var ju tråkigt væder som tusan hær i Oslo igår!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns inget dåligt väder, bara... öl? :blink:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker att expertkommentatorerna blir för skrytfulla så fort sverige vinner, förlorar dem är det fiasko...varför ha så höga förväntningar på ett lag som inte kommer att vinna ett EM GULD, det är bara att inse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Resonerar man så så borde väl alla bara lägga sig ner och dö? slutar man försöka så kan man ju lika gärna ge upp allt? klart vi ska försöka nå guld?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Klart att jag som svensk vill att Sverige kommer långt men vi måste vara realistiska och inte börja snacka GULD nu..
Det jag syftar på är att alla kommentatorer börjar drömma för tidigt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jaja okej, men klart vi ska hoppas och lita på att dom gör sitt yttersta. Skrällar har ju hänt förr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |