FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tez, nu länkade du nog lite galet va =)
Håller för övrigt med sgt. som samtliga föregående talare, starta privat och övergå till företag när det bär, jag själv ska precis gå över till företag har jag tänkt. Måste bara hem till Sverige och registrera firman ![]() Edit: Bolagskraft känns ju inte så tokigt, speciellt om man kanske inte vill plöja ner absolut all fritid i pappersarbeten... någon som har testat dessa och vet att dom är seriösa och bra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad skulle fördelen vara med Bolagskraft gentemot att köra som privatperson direkt mot affiliateföretagen?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Hit ska länken gå: http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...f=2&t=29717&hl= |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
om inte det har ändrats så funkar det ungefär så här; 1. skicka in underlag för fakturering 2. skicka in eventuella kvitton för utlägg och inköp 3. bolagskraft tar 7.5% av det fakturerade beloppet i avgifter, dock nån minsta summa på 50 spänn/faktura eller nåt 4. du ber bolagskraft betala resten som lön, då får du tillbaka för utlägg och summan som blir över minus skatter Edit: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Okej låter ju som en väldigt bra lösning för mig just nu, då jag befinner mig utomlands.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|