FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett undantag är om du har något helt unikt koncept där du i så hög grad som möjligt vill skydda din kod (eller av annan anledning ser ett stort värde i detta). Då bör du inte använda ett vanligt webbhotell.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Har du lite hemsidor, så betalar sig en server ganska fort i kostnader.. Se google för att se vilka aktörer det finns. http://www.google.se/search?q=Co-location&...lient=firefox-a |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Du kan ju testa t.ex. servage.
500gb utrymme 5tb bw. Men inte de bästa när det kommer till större databaser. Men du kan koppla hur många domäner osv till dem. Kör sidor hos dem, och webmail osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Jag skulle rekommendera Binero som redan nämnts.
Jag har flera webbplatser och det är så himla smidigt med att ha allt (webbfiler, mail och databaser) på samma plats. Är det så att någon webbplats växer så pass mycket kan du fundera på en egen dedikerad server. Även då kan du ha allt på samma ställe för att slippa flera kostnadsställen ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag instämmer med allt BarateaU skriver om servage.se jag har haft webbplatser där i ca: 6 mån och jag är jätte nöjd med dom men jag vill tillläga att dom har sin server i Tyskland sen vill jag tipsa om en VPS hos glesys.se som kanske passar dig bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Jag kör vps hos glesys.se och det fungerar otroligt bra och dom har väldigt bra pris på det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Kan bara hålla med danielos. Med viss reservation för mail, kör man mailservrar med stor belastning på vps bör man kolla konfigurationen. Glesys hjälper dig med detta om du får problem
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blev Binero, väldigt trevlig support måste jag säga (Ringde 10 ggr på en eftermiddag
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|