FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
...Eller så har han inte satsat på att sälja annonsplatser?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta är en oändlig diskussion, vi kan inte sitta och anta att det är dittan eller dattan.
Fram med länk så kan vi se och bedömma.. med tomma ord som gästbok,Blogga,mail det finns på var enda sida och det är inte unikt. vi vet bara att det är 1200 medlemmar på den.. dom medlemmarna kanske inte ens är aktiva, kanske bara reggat sig och fått grisen i säcken. men ja säger 200.000 för ja antar att det är rika företagare som har spenderar byxorna på sig så räkna med minst 200.000kr. för dom kanske vill maila lite och skicka lite gb. men om ja ska va seriös, 3000-5000kr.. För det jag vet är att det är en html sida med lite php kod i så några funktioner funkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du har rätt i att man inte kan göra en extrem bedömning utifrån den fakta som finns men själv har jag sett sidan då julian visat den till mig, den har i princip inget unikt men han har en hel del idéer som går att genomföra. Plattformen är egen kodad och koden hänger fint ihop med designen tyckte jag iallafall. Sidan är helt enkelt stilren och är enormt attraktiv i jämförelse med andra communities. Det var en hyffsad aktivitet tycker jag ändå men julian kan väll återkomma med siffror iaf tycker jag
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|