FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bud:
Design 1: 100kr Design 2: 100kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grazzy måste ha lite att göra om dagarna!
Spela roll vilket j-vla format man laddar upp screenshots i!... DOH! Rent ut sagt idiotiskt gjort att ens kommentera en sånn sak. "Gör om, gör rätt" Visste inte att det fanns regler som säger vad som är rätt o fel när det gäller screenshots etc! Kanske finns det i din lilla drömvärld ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
clonix: Det gjorde inte jag heller, men om det för de spelar någon roll så är det bara att ladda upp png. Jag tyckte man fick en bra överblick i hur designen såg ut med jpg. Men det kanske bara är för att jag har sett de så mycket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fått bud på Design 6 via PM på 100 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kommer inte åt bilderna på booring adressen längre, fråga mig inte varför. Men ni hittar bilderna på dessa adresser nu istället:
Design 1: www. llife .se/1.png, nuvarande bud: 100kr Design 2: www. llife .se/2.png, nuvarande bud: 100kr Design 3: www. llife .se/3.png, nuvarande bud: 0kr Design 4: www. llife .se/4.png, nuvarande bud: 0kr Design 5: www. llife .se/5.png, nuvarande bud: 0kr Design 6: www. llife .se/6.png, nuvarande bud: 100kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Fått ett nytt bud på 200kr på Design 6.
Hittade även en till design på datorn, orkar inte göra om den till png. Design 7: www. llife .se/7.gif Auktionen är slut imorgon och design 7 slutar då också. Budgivningen börjar på 300 kr på design 7. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Auktionen avslutad, design 1.2 och 6 är sålda. Säg till om någon vill köpa någon utav de som är kvar för 200 kr.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|