FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ja, det brukar vara lite segare under sommaren varje år, men nu är det lite segare en vanligt med både trafik och försäljning, hoppas det beror på att de flesta varit lediga nu och snart blir det stabilt igen. Jag använder inte hotmail så det är inte det, alla mina mail går via loopia och BBB. Citat:
Hade en kund nyligen som trycker lite profilsaker hos mig sedan över 5 år. Nu hade kunden lite bråttom och ville ha leveransen snabbt. Fick en beställning med bild på tryucket, men bilden var för dålig för att trycka, så jag svarade att jag behöver en vektoriserad fil. Fick inget svar på 3 veckor. Nu ringer kunden och undra var grejorna är, han har aldrig fått det mailet. Inte bra, och sånt märker jag rätt ofta nu. Jag skickar inga nyhetsbrev mer än att jag gör nåt utskick från en av mina sajter till de som finns med där, inte ens en gång per år. hade den adressen hamnat i några säppostfiltrar hade jag förstått det, men alla andra mina adresser skickar jag inget från, mest svarar på mail bara. Konstigt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Administratör
|
Läsvärt från Hjalmar's blogg: http://blogg.mjoelkbar.net/?p=386
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad gäller trafiken så märker jag själv inga direkta skillnader eftersom jag i stort sett bara driver internationella sajter men det är självklart så att vädret påverkar mer än specifika datum. Däremot så bör ju det inte ha så mycket med mailproblemen att göra =) Du bör nog kontakta din leverantör och påpeka problemen. Om inget förändras och du tröttnar på att tjata så byt helt enkelt, i synnerhet om det handlar om mail som är viktiga för din verksamhet.
Använder själv alltid webbmail (förutom med ett par sajter som endast har interna system) eftersom jag alltid vill komma åt den var jag än befinner mig och dessutom har den ALDRIG krånglat till skillnad från mycket annat.
![]() |
Svara |
|
|