FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Efter allt man läser om Proinet hela tiden så är det för mig en gåta att man ens funderar över att hosta siter där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
finns andra med liknande priser men bättre upptider.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är det måndag och fortfarande ingen mail, ingen cpanel, ingen whm och viktigast av allt inte ett KNYST från proinet. Och ingenting på deras driftinfo sida heller??
Jobbar man på att fixa problemet? Hur länge ska det vara nere? Var detta planerat? Mina kunder förlorar pengar och jag förlorar kunder...Väldigt oseriöst företag, finns det ens någon sitter där?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det alla servrar som berörts eller bara enstaka?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Mig veterligen så fungerar de tjänster vi övervakar på alla servrarna. (web01 har varit lite flappig sen cPanel la på sina patchar förra veckan, men det jobbar vi på) //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Såvitt jag vet fungerar inte cpanel eller webmailen atm på web03 men som sagt man e lite van nu
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Av någon anledning så strular stunnel en aning på web03.
Icke att rekommendera, men det GÅR att komma åt sakerna okrypterat: http://<ip>:2082/ //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vad sägs om att logga in och prova phpMyAdmin? Kolla hur det går.. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dessutom verkar inte de mail som har skickats till ens konto, under de senaste struliga dagarna, finnas kvar!
Jävligt roligt! Har äntligen kommit åt webbmailen... testar att skicka mail därifrån, bara som test, och får upp följande pinsamma felmeddelande: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|