Oj, ser att det snabbt kommit ut felaktiga spekulationer, så det är väl lika bra att svara innan dom går över styr som tyvärr vissa inlägg gör här på WN
1. Systemet bygger inte på JX. Dessa spekulationer vill jag avliva en gång för alla.
2. Betalningen sker idagsläget enbart per faktura i efterskott, dock kommer jag inom kort också införa kreditkortsbetalning.
Citat:
Originally posted by eliasson@Apr 8 2008, 10:03
En annan nyhet är att sidan är dåligt kodad, men det är väll ingen nyhet nu för tiden eftersom det händer varje dag.
Fattas väll bara att dom kör cleartext på lösenordet.
|
Jag är själv ingen programmerare men jag och 10 WN-medlemmar har betatestat sajten, så om du hittar buggar eller tycker att någon är dåligt gjort så vill jag gärna att du skickar iväg ett mail om detta. Jag älskar kreativ kritik, istället för att bara kommentera att det är dåligt. Maila mig på "info @snap back.se".
Citat:
Ursprungligen postat av Holger
Funderar lite över varför de skriver ut alla domäner med www. först. Känns fel?
|
Detta är ju lätt ändrat ifall fler känner som du, är det så?
Citat:
Originally posted by -Terabyte@Apr 8 2008, 13:41
Sedan mailade jag de och påpekade att sidan ser dålig ut i IE7, vilket man borde ha sett med testpiloterna...
|
Min programmerare håller på att fixa till justeringarna så sajten ser bra ut i IE7, något som jag själv helt glömt bort att kika på
Citat:
Originally posted by -Terabyte@Apr 8 2008, 13:41
...och även att domäner som lyfts ur karantänen finns med i listorna och dessa komme rinte släppas, så auktionerna är meningslösa. Man borde synca listorna från IIS i alla fall en gång om dagen ... men det fixar de säkert.
|
Idag är det satt så det sker en gång per dag, men om vi ser att detta är ett stort problem så kommer vi se till att det sker 3-4 gånger per dag.
Citat:
Ursprungligen postat av DudeRille
Microsoft VBScript runtime error 800a01f4
Variable is undefined: frmCartid
/_modules/showcart.asp, line 23
|
Maila en beskrivning av vad du gjorde för att denna bugg sulle uppstå. Maila mig på "info @snap back.se".