FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kolla
http://www.karlbergs.nu/fordonsfakta.phtml Bara välja bil och körsträcka och datum och sedan trycka beräkna pris...ganska stort urval har du och välja på ändå ![]() Sixt verka inte ha sådana bilar Terrabyte? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
rentawreck?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
AVIS
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
rentawreck?
Jonny.... dvs. du ställer upp med din bil och körstil ? :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Rentawreck är rätt bra faktiskt, trotts namnet ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
håller med karl
![]() en partner in crime fick pengar av mig och kom med en "rent a wreck" bil.. :wacko: gick fin fint för mig iallafall.. http://www.rent-a-wreck.se/filial.php?i=130&priser=yes en MB sprinter kostar 1795kr för fria kilometrar ett dygn. är ju inte fy skam alls tycker jag. Lycka till med flytten och grattis till den nya hem orten? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kan man bli av med alla passagerarsäten i Toyota Hiace bör du väl kunna få plats med det mesta i en sån också.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
hm hyrt minibussar några gånger på OKQ8 (fria mil) över helger och det har inte varit så farliga priser vad jag kan minnas. Ang att köra lagligt eller inte med släpkära så vill det väll mycket till för att dom ska ta in för att väga (väg bötern mot vad det kostar i extra utgifter mot en skåpbil?).
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|