FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Att ha en egen server är billigt. Dollarn är låg så hitta något i USA. Haft egen server i snart 9 år och är himmla nöjd med linux server med cPanel /whm som admin.
Man växer i sin roll som webmaster och man har lättare att dra i gång projekt, man blir sin egen boss när man har sin egen server. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har tagit detta med i vår checklista. Mycket ledsen för att vi har missat detta.
Akilles servern hade problem natten torsdag till fredag jag antar att det var en av domäner på denna server. Kontakta marknadsavdelningen imorgon så skall vi försöka kompensera dig på något sätt. Vore tacksam om du tar detta med oss direkt så vi inte "tabbar" oss i framtiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
jag köpte ett återförsäljarkonto i slutet på 2002. i 2003 köpte jag en server med cpanel+whm. Och som du säger allt blir lättare för nya projekt. Nu såhär många år senare är det urskönt. Och än en gång så visar oderland att de vill ordna upp sina fel ![]() skulle vi inte kunna göra en sådan där kategori/tråd "dessa hotell är varmt rekommenderade för service och kvalitet" :P. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|