FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu är sidan duktigt uppdaterad
![]() Är det någon som har lust att slänga en ny blick på den? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Att läsa i texten om WN "WM är ett i stort sett heltäckande..."
Står det för Webmaster Meetwork eller... :lol: // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Fördel: alla bilder finns (ev) i användarens cache. Nackdel: du behöver överföra information som kanske aldrig används samt att det inte fungerar hos de som har js avstängt. Och....popups är satans påfund (tänk på att allt fler installerar pop-up blockers och i XP SP2 ingår en pop-up blocker) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Helt seriöst? Vad är det för ändringar du har gjort sedan senast. Mer än att ha bumpat tråden? Kosmetiska antar jag.
Varför är inte urlen klickbar? Jag satt och försökte klicka på den flera ggr innan jag kom på att det var rubriken man skulle klicka på. Varför överhuvudtaget ha en annons och en sida som väntar i 5 sec? Tror du verkligen att "webmasters" kommer surfa så mycket på annonser på din "ref"-sida att du kommer tjäna några pengar att tala om? Varför inte satsa på att göra en _bra_ sida innan du börjar försöka mjölka den? Lägg nån diskret annons på förstasidan istället och se till att folk väljer att länka till din sida som en bra sida istället för att exploatera den innan du ens har blivit indexerad utav google. Jag tror slutligen inte att din sida har nån vidare potential för annonser, delvis på grund utav din tilltänkta publik (folk som sysslar med webutveckling klickar inte på annonser ). Satsa hellre istället på att få den till en defacto-sida för branschfolk och sälj förstasideplats. Som det är nu känns det lite tunt med material, guider, krönikor etc? Att länka till WN är väl en bra början, men jag tror inte det räcker i långa loppet ... :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Just den lösningen är inte optimal det får jag medge. Får se om jag kan komma på något klurigt alternativ eller kanske skippa anonnersinge helt sålänge. Den känns mindre viktig för tillfället. grazzy Titta här. De flesta förändringarna finns beskrivna där. Anledningen till att adressen inte är klickbar är att man utan att slinta med musen ska kunna kopiera den på ett enkelt vis eftersom att det inte går att kopiera länkadressen då jag använder en redirect-sida. Mjölka sidan? Hahaha...det var lustigt. För det första tar jag inte betalt per klick utan per exponering. Vidare är jag inte beroende av annonsering just nu och möjligheten finns där mest bara för att. Hade jag varit beroende av reklam hade jag givetvis inte lagt den på den platsen. Sedan var jag inte intresserad av att veta om DU tycker sidan är "bra" eller ej. Kontruktiv kritik tack... ![]() Jag har valt ett koncept som passar min ambition och den mängd arbete som jag kan tänka mig att lägga ner. Skulle jag arbeta med webbdesign på heltid kanske jag askulle dragit igång någon lite mer ambitiöst, men för mig passar den här lilla "länksamlingen" alldeles utmärkt. ![]() Materialet är tunnt det vet jag, men det kommer allt eftersom. Jag är rätt mån om att inte lägga in vad sk*t som helst och funderar hällre på saken i en vecka eller så än att lägga in en dålig länk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Min åsikt är: sidan har tråkiga, fula färger...
Grått ska med grått bemötas när det gäller hemsidor tycker jag, rött, svart, vitt och grått är inga bra färger. Uppbyggnaden är däremot bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() //Martin |
|||