FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
![]() Satt och gjorde om designen för ett par veckor sen. Och det har slagit mig mer och mer att kanske loggan till sidan är i fläskigaste laget för dom som sitter med dålig uppkoppling. Har checkat sidan hemma hos morsan, som sitter med 1/1Mbit. Och där går det smärtfritt. Så igentligen så skulle jag väl redan där vara nöjd med det. Men då vi alla sitter på olika ställen i vårt avlånga land, så skulle det vara förbannat intressant att få veta hur man själv uppfattar nerladdningen av det hela. ![]() Gjorde en sk. "full page test" på nätet mest för att få lite humm om vart man ligger. Men teset i sig är rätt så värdelöst då jag inte vet vad det är man har testat sidan imot. För det jag är ute efter det är ju att få veta vad man sitter med för uppkoppling. För hur man än vänder och vrider på saken så har jag endå en viss ansvar imot mot mina besökare. För det är inte roligt att sitta med en pissig uppkoppling och man kommer in på grafiskt tung sidan. Många ger nog upp innan man ens har hunnit skriva in domän namnet. Så det jag nu skulle vilja ha lite hjälp med det är ju att få veta vad ni sitter med för uppkoppling, och hur ni uppfattar själva laddning av sidan i stort. WWW: http://www.livohelvete.se Ska kanske nämna att sidan är checkad med Internet Explorer och Mozilla Firefox med fin fint resultat. Så sitter ni med andra webläsare än dom två så kan jag inte garantera en viss felskönhets missar och barnsjukdomar. |
|||
![]() |
![]() |
|
|