FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
kanske affliates via internet siter som tar betalt per såld service/produkt vore en bättre marknadsföring nu i början.
Men då är ju frågan. Hur mycket tar dessa affliate företag innan de betalar sina siter? Låt oss säga att en service/produkt ger tillräckligt i längden för att kunna betala 100kr per produkt såld. Hur mycket kommer slutsiten få? Själv har jag alltid gjort deals med siter direkt. men det är inte alltid möjligt. Och finns det dom som tar betalt bara för saker som blivit sålda? jag vet att Agentinteractive gör det. Finns det fler och/eller någon med erfarenheter av agentinteractive? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om han vänder sej till småföretag är nog Du & CO ( Postens gratistidning )ett bra forum Annars är direktreklam bra, om du PM:ar mej, så kan jag hjälpa dig med printning och kuvertingen av DR, förfogar över en Kuvertingsmaskin, så man slipper göra det trista jobbet, det kostar kanske lite mer per kontakt men man får bättre "feedback" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi annonserar väldigt mycket nu i olika tidningar, och jag håller definintivt med om att reklam i tidningar mest är varumärkesbyggnad.
Klart att man nog kan få in ett par "direktförsäljningar", men svårt att veta om man inte använder erbjudanden eller "koder" i reklamen. Det är mest ett sätt att få folk att någonstans långt in i skallen ha en känsla av att ha sett det förr i alla fall. ![]() (men det beror ju helt på vad man säljer också) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Roligaste lead jag fått av en annons var en herre som sett vår annons i en datortidning i en affär och skrivit upp numret. Han hade inte ens köpt tidningen. Minns inte om det blev någon affär med honom eller inte
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|