FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Förövrigt intressant sida, tack. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den officiella kursen kan väl knappast fungera åt båda hållen? Sjuka arbitragevinster man hade kunnat göra isånna fall via svarta marknaden
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
OT om sidan: Jag har ett sjukligt begär att jämföra saker och känner mig ganska liten, när jag upptäcker att vi på jorden befolkningsmässigt får ett "Göteborg" på lite drygt 2 dagar - vi blir 220 tusen fler på jorden varje dag och hela Göteborg har enligt Wiki 484.551 invånare...eller Malmö ca 270.000. Sätter man det i relation till "vår" lilla värld så skräms jag över det.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
Undrar hur mycket du hade gjort för 600 kr ![]() För 600 kr hade du nog fått taxi fram å tebax till butiken för att kolla på sängen så klaga inte ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
För en amerikansk 100-dollarsedel kan man idag växla till sig 2,5 miljarder zimbabwiska dollar. En skottkärra kan underlätta affären. Sedelbuntarna väger uppemot 20 kilo. Bördan blir lättare om man lyckas växla till sig de nya 10-miljoner*sedlarna, men som så mycket annat i Zimbabwe är de en bristvara. Källa: E24 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|