FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Alper räddade en domän som höll på att försvinna för mig. Det är jag tacksam för.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När jag köpte min domän så fick jag maila supporten ett par gånger men det gick snabbt smidigt, så det har aldrig varit några problem. Btw, nån som vet om han nånsin komme rkomma hem? <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
snart ere dax för konsumentverket......... man vill ju kunna styra sin domän när man pröjsat för det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
WHOIS:
Name Servers: dns1.name-services.com dns2.name-services.com dns3.name-services.com dns4.name-services.com dns5.name-services.com Men name-services.com verkar inte finnas .. bara nån sketen "söksida". Inte alls inne på sånt, men ska det verkligen vara så..? hmhm :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
allvarligt, nu börjar det ju bli lite väl lång tid det vart nere, ingem som kommit på en lösning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv har jag "löst" det med ett script som skickar vidare besökaren till den rätta sidan.. varken snyggt eller snabbt.. men vafan ska man göra? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag fick precis ett mail ifrån enom.com där min domän är registrerad (av smartdomain).
Ser ut som att smartdomain är nere för gott nu. Suck.. Jag som så gärna inte ville betala med CC utan istället med PG eller liknande <_< Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
du är inte ensam festiz.. fick ungefär samma mail.
hm, tar dom paypal tro? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|