FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
vad är det som inte matchar vad?
De gröna menyerna eller vita bakgrunden eller rosa/blåa texten? Vad ska jag byta ut osv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Har nu fixat och trixat om lite i designen,
vad tycks? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det känns som att de gröna menyerna skär sig lite, varför inte det gråa eller en röd/rosa ton?
Plus att du måste få kanterna att bli transparenta, det ser som sagt lite B ut med vita hörn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men dom fyrkantiga hörnen är bara på menyerna just nu, på rutan (skicka en kyss - fått en kyss) tex, är ju kanterna rundade eller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
En annan fråga :
Tror ni sidan (som ni ser den nu, konceptet osv) går att ligga hos one.com som webhotell, såhär i starten. Eller tror ni den här sajten kommer behöva en dedikerad server, är inte duktig på den fronten alls, så vore evigt tacksam för utförliga svar på den frågan också... Kanske ska lägga till att det är tänkt att göra rätt mycket reklam nu när nya designen släpps, både i media osv.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag ser vita hörn på alla bilder som tillhör menyer såsom "Annat kul" och de andra som är gröna/gråa.
Hur mycket trafik har du? Behöver du en dedikerad lösning redan nu? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
eftersom jag ej vet vilken ny färg jag ska lägga på menyerna. Grå? Röd? Rosa? Blå? Sajten är väldigt ny, öppnade den faktiskt på julafton , 24 dec förra året. 2007 alltså. Så varit uppe någon månad bara, inte gjort reklam för den. Och hitills är den besökt av ca 8000 9000 besökare . SMS tjänsten som körs via mosms och via one.com (har sidan där just nu) körs via PHP, behöver PHP 4a och 5, MYSQL som dom erbjuder. Dock är jag inte särskilt bra när det gäller sådanna här frågor, har mailat över ett mail till one och frågat dom vart deras gräns kan tänkas gå. Men vågar man lita på deras svar? Nej litar hellre på er tror jag.. Så vad tror ni, kommer sajten efter väldigt mycket reklam (har kampanjer, annonser osv för hemsidan på gå) (räknar med rätt mycket trafik då, kanske mycket på en gång också, men man vet ju aldrig) Vad tror ni, kommer jag behöva en dedikerad server alt. annan lösning? Vad finns, vad behövs? Eller kan jag lugnt ligga kvar hos one? P.s! Vi får inte glömma topicen på denna tråd, fortsätt gärna lämna åsikter ang, designen. Kom gärna med ideer om ni har några också, allt välkomnas, ris som ros =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Upprepar det jag skrev i en annan tråd. Är det ekonomiskt motiverat bör du inte ligga kvar hos One. Fungerar det bra så kan du gott vara kvar men var beredd på en snabb flytt om det kraschar.
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
fixa fonten
|
||
![]() |
![]() |