FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Länken är nu:
www. kluven .se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Snyggt, imo.
Vissa saker reagerar jag på, även ifall det inte är fel 1. Frames - kan du inte ha domännamnet där du har webbhotellkonto, alt lägga det hos loopia som håller domänen åt dig? Varför det spelar roll? SEO. 2. Lite konstigt skrivet gällande kommentaren i översta jobben: "Utkasten var omtyckta, men dock är det inte säkert att de kommer att användas pga privata skäl". Privata skäl?! Det låter konstigt, måste du skriva så, eller ha med det öht? 3. CSS. Du har låst dig till fast höjd i vissa delar, vilket gör att du får hålla textinnehållet kort gällande portfolion du visar upp. Du kan återanvända mycket av kod i cssn, vilket gör den snabbare att läsa. 4 "Juridisk Hjäp." Felstavat. ...som sagt, det är inga stora problem. bra jobbat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Sen kan man ju tycka vad man vill ang SEO och webbyråer, de flesta väljer webbyrå efter referenser och rekommendationer och inte efter att man ligger på en sökmotors lista. (Dock säger jag inte att det är fel att ha en sida som är bra SEO-optimerad.) 2: Jo jag vet, väldigt konstigt formulerat. Anledningen till att sidan inte kommer att användas vill jag inte dela med mig av. Dock känner jag inte att jag kunde skriva "De kommer inte att använda sidan" eftersom att de låter som att de inte ville ha den, vilket inte var fallet. 3: Jag tyckte inte att det gjorde något att jag begränsade mig till en viss höjd, men går det att förbättra så går det. 4: Tack! Och tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
snygg snygg!
![]() |
||