FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör oderland som webhotell och har de flesta domänerna på loopia (domänerna pekas då till oderlands namnservrar). Uppfyller dina krav, obegränsade domäner etc. Har inte loopia PHP5 än förresten?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Suck, alla mina sidor låg nere mellan ~06:00 fram tills 13:00, hur sjukt som helst!!
Nu fungerar det dock, dock är de inte löst enligt driftstatus på deras sida. Inte fan ska det ta 7 timmar att lösa! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Sen har jag också goda erfarenheter av JX Premiumhosting.. Väldigt trevligt paket som visserligen kostar några kronor mer än många andras paket men man får vad man betalar för. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Surftown har fått mycket skäll för att dom sköter sin driftsinfo väldigt dåligt. Hoppas att dom tar till sig kritiken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sidan är uppe, men jag kommer inte åt mitt ftp-konto. Någon annan som kan bekräfta samma problem?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag får inte heller FTP:n att svara korrekt. Den accepterar inloggningen, men vill inte lista katalog. Det är samma problem på MySurftown (WebShell) och på alla mina FTP-konton genom extern klient. Jag har "företagskonto" och där lovar de ju att "återkomma snarast". Vilket skitsnack. Den danska översättningen av "snarast" verkar just snarast vara när "andan faller på" eller månde när det Carlsberg-stinna helgruset lagt sig en smula. Skulle släppa en musikvideo på en kunds webbplats i dag. Tji fick vi...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kommer sen i eftermiddags inte in på mitt ftp konto längre.
Kul surftown bye bye, loopia here i come! Database servers: * No reported problems Web servers: * No reported problems My.surftown: * No reported problems Server Monitoring All servers and applications are monitored 24/7/365 and the Operations Department is automatically alerted in case of problems |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
:angry:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
...och på sydfronten intet nytt. Respons vare sig från FTP-servrar eller den "tillköpta" (de måste vara ensamma i världen med det uttycket) supporten.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|